14. listopadu 2007 v Břevnovském klášteře proběhne mezinárodní konference Gender a marketing organizovaná Gender Studies, o.p.s. Do českého (odborného i laického) povědomí by měla uvést dosud poměrně přehlíženou problematiku propojení marketingu a genderu, případně genderové senzitivity, a rozpoutat diskuzi na toto téma.
Budeme rádi, přijmete-li toto pozvání k účasti a svým hlasem přispějete k důležité debatě o tom, proč a jak by se firmy měly stavět k genderovým principům v marketingu. Na konferenci budou vyhlášeny také vítězné firmy aktuálního ročníku Citigroup Soutěže o nejlepší firmu s rovnými příležitostmi pro ženy a muže v České republice.
Přihlášky (jméno účastníka/účastnice, název firmy/organizace, adresa, telefon, e-mail) prosím zasílejte na e-mailovou adresu nina.bosnicova@genderstudies.cz nebo jitka.kolarova@genderstudies.cz, případně volejte na 224 915 666. Počet míst je omezen.
Líbil se Vám článek? Přihlaste se k odběru zpravodaje (zdarma).