x

Přihlaste se k odběru zpravodaje (zdarma)

Zpravodaj 03/2019 Gender v mentoringu

Nová příručka pro vyučující ke kolegiální podpoře

30.11.2019, Gender Studies, o.p.s.
Gender Studies ve spolupráci se Step by Step ČR vydaly v červnu 2019 metodickou příručku Podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání. Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce autorky Anny Babanové. Kniha nabízí vyučujícím na prvním stupni ZŠ prostředky, jak individuálně přistupovat k dětem, jak lépe odhalovat společenské předsudky při posuzování schopností a dovedností dětí a jak se navzájem s kolegy a kolegyněmi podporovat.

Příručka obsahuje dvanáct konkrétních ověřených metod, které v průběhu rok trvajícího projektu v praxi zkoušela skupina vyučujících. Kniha je členěna do 4 kapitol: Jak jako učitelé a učitelky přemýšlíme o dětech, Jaké učební obsahy dětem nabízíme, Jak komunikujeme s dětmi, Jak děti komunikují mezi sebou. Každá kapitola obsahuje praktickou část, záznam osobní zkušenosti při ověřování metod a teoretická východiska a další doplnění.

Příručka je k dispozici online zde. Pro zájemce a zájemkyně je po domluvě k dispozici i v tištěné podobě v Gender Studies, o.p.s. v Praze.

Líbil se Vám článek? Přihlaste se k odběru zpravodaje (zdarma).

Email *